11m blogas


Aš tikiu.O tu? by a7b7
2009/03/27, 09:57
Filed under: 11m lažinasi

11m siūlo akciją – atrakciją. Jau rytoj Kaune Dariaus ir Girėno stadione įvyks pirmasis „Metų futbolo mūšio“ etapas. Atrankos į 2010 metų pasaulio čempionato 7 grupėje Lietuvos vyrų futbolo rinktinė susigrums su Pracūzijos ekipa.
Ta proga 11 m komanda atidžiai nuo pat savaitės pradžios studijuoja Clive Gifforo knygą „Futbolas. Išsamus žaidimo vadovas“pirma_foto2.

Po ilgų diskusijų apie žaidėjų išsidėstymą aikštėjęantra_foto1
taktikąsesta_foto standartinesketvirta_foto
ir efektyvias situacijas bei puolimąpenkta_foto
11 m
komanda nusprendė, kad Lietuvos rinktinė gali padovanoti dar vieną šventę futbolo gerbėjams. Taip pat 11 m orakulai įsitikino, kad įvartį prancūzams gali įmušti ….. Lietuvos rinktinės gynėjas Andrius Skerla. Šis vyras moka mušti įvarčius. Tai jis įrodė per atrankos į 2008 metų Europos futbolo čempionato rungtynes su Farerų salų ekipa. Tuomet Lietuvos ekipos gynėjas svečiuose po kampinio besibaigiant rungtynėms galva smeigė mirtiną durį priešininkams ir lietuviai laimėjo 1:0. 11m galvoja, kodėl jam nepabandžius to padaryti antrą kartą.

Andriau, kodėl tau to paties nepadarius ir rungtynėse su Prancūzija? Aaaaa..?

11 m šventai tiki, kad žaidėjas, kaip ir kiti komandos nariai, išnaudos bent minimalią progą. Savo tikėjimą 11m A.Skerla paremia nuostabiu futbolo vadovu, kurį padovanos VIENAM iš taip pat tikinčiųjų A.Skerla. Rinktinės žaidėjui reikia tik įmušti įvartį į prancūzų vartus ir nuostabi knyga apie pasaulio Nr.1 žaidimą ras naują šeimininką.

Taigi norintieji laimėti „Futbolas.Išsamus žaidimo vadovas“ ir tikintieji, kad A.Skerla įmuš įvartį į Prancūzijos rinktinės vartus turi po šio įrašo palikti komentarą, įrašę frazę AŠ TIKIU.

Je gynėjas atliks tokį žygdarbį, vienam iš Jūsų 11m komanda išsiųs nuostabujį futbolo žaidimo vadovą. Laimingąjį išrinksime burtų keliu. Jei A.Skerlai nepavyks to padaryti, kitą kartą jis bent jau žinos, kiek futbolo sirgalių juo tiki,o kartu tiki ir visa rinktine.

Beje, jei perskaitei šį pasiūlymą iki pat pabaigos, persiųsk draugams ir kolegoms. Lietuvos vyrų futbolo rinktinei rytoj kaip niekad reikės mūsų tikėjimo.
AŠ TIKIU! O TU?

p.s. Pasiūlymas galioja iki rytojaus mačo pradžios.


7 Komentaras so far
Parašykite komentarą

AŠ TIKIU.

Tik bijau, kad Skerla nežais, haha.

Komentaras sukūrė Ramūnas

AŠ TIKIU.
Na, jei nežais Skerla, tai nieko baisaus. Bet svarbiausia – tikejimas.

Komentaras sukūrė Andrius

AŠ TIKIU!

ir tikėsiu

Komentaras sukūrė comfortable

AŠ TIKIU!
kad nesusalsiu stadione 🙂

Komentaras sukūrė Ramūnas

AŠ TIKIU!

Komentaras sukūrė Tomas

AŠ TIKIU!

Komentaras sukūrė proteus89

[…] Aš tikiu.O tu? […]

Atgalinis pranešimas sukūrė Gal laimėsime? « 11m blogas




Parašykite komentarą